Webminarii

ACHIZITII PUBLICE - Idei noi, practici vechi

Pentru a viziona acest eveniment online gratuit ... Click AICI

Coordonatori:                                                                                      

Ecaterina Milica DOBROTĂ

Expert contabil, absolvent de studii universitare juridice și de inginerie navală avand o experiență de peste 15 ani în domeniul achizițiilor publice. Speaker/lector/formator în numeroase conferințe/seminarii/cursuri, organizate de: Ministerul Afacerilor Interne/DGA, Institutul Național al Magistraturii, - Banca Europeană de Investiții (BEI), Consiliul Național de Soluționare a Contestațiilor, Freedom House România și Oficiul pentru Lupta Antifraudă, MDRAP, Revista de Achiziții Publice.

 

Dumitru-Viorel PÂRVU

Jurist, Consilier de soluționare a contestațiilor în domeniul achizițiilor publice, din 2006. Formator/lector în cursuri de formare în domeniul achiziții publice (certificare Expert Achiziții Publice), începând din 2007, organizate de: Institutul Național de Administrație; Agenția Națională a Funcționarilor Publici, TAIEX –DG Enlargement- Workshop on public Procurement contract; formatori privați (ATC Training SRL, INTRATEST SRL; EAG; CONTA PLUS; Uniunea Juriștilor etc).

 

Speakeri:                                                                                          

Florin IRIMIA

Florin IRIMIAAvocat specializat în domeniul achizițiilor publice, în special în soluționarea litigiilor care vizează atribuirea și derularea contractelor finanțate din fonduri publice. Președinte executiv al Asociației Experților în Achiziții AEXA.

 

Silvius STANCIU

silvius stanciuProrector, profesor universitar și îndrumător de doctorat în cadrul Universității “Dunărea de Jos” din Galați, Director al Departamentului de Transfer Tehnologic din cadrul Universității, a publicat peste 35 de cărți/capitole de carte, peste 300 de lucrări în jurnale internaționale/naționale.

 

Gabriela ALCEA (STĂNILĂ)

Gabriela ALCEADirector la Oficiul Național pentru Achiziții Centralizate, și-a început cariera în domeniul reglementării achizițiilor publice în 2008, în cadrul Autorității Naționale de Reglementare şi Monitorizare a Achizițiilor Publice (în prezent Agenția Națională pentru Achiziții Publice - ANAP), continuând cu activitatea de control a achizițiilor și apoi coordonator al structurilor de achiziții publice din Ministerul Finanțelor Publice şi Ministerul Fondurilor Europene.

Ioana Aristița CIOBOTĂ

Ioana Aristița CIOBOTĂJurist, expert achiziții publice la VEGA 93 SRL Galați, anterior, în calitate de Expert gradația I și Șef Serviciu Registratură Arhivă și Bibliotecă, a desfășurat, timp de aproximativ 3 ani, activitate contractuală de specialitate în cadrul Consiliului Național de Soluționare a Contestațiilor

 

Octavian CONSTANTINESCU

Octavian CONSTANTINESCUExpert achiziții publice, formator achiziții publice și investiții finanțate din fonduri publice. Anterior a  fost director general în Autoritatea Națională pentru Reglementarea și Monitorizarea Achizițiilor Publice și șef serviciu în cadrul Ministerului Finanțelor Publice, consilier în Ministerul Economiei Naționale, inspector de specialitate în cadrul Inspectoratului General pentru Investiții Construcții și  inginer proiectant în cadrul a două institute de proiectare.

Petre TANASE

petre tanaseAvocat colaborator în cadrul CEPARU ȘI IRIMIA - Societate Civilă Profesională de Avocați, anterior timp de 10 ani a fost consilier juridic în cadrul Ministerului Afacerilor Interne. Peste 14 ani experienta in domeniul achizitiilor publice, acoperind inclusiv partea de reprezentare în fata instanțelor a autorităților contractante, dar și a operatorilor economici în litigiile privitoare la achizițiile publice.

Jenica IOAN

Jenica IOANFuncționar public de carieră, a activat în administrația publică locală și centrală începând din anul 1990 până în anul 2018. În această perioadă a coordonat activități de buget, finanțe și contabilitate în administrația publică locală, iar ulterior, în cadrul A.N.R.M.A.P./A.N.A.P., începând cu anul 2006 a coordonat activitatea de monitorizarea a sistemului național de achiziții publice, în vederea identificării unor soluții practice pentru perfecționarea și dezvoltarea acestuia

Ioan Adrian DANCIU

Ioan Adrian DANCIUConsilier achiziții publice în cadrul Primăriei Comunei Tulnici, Județul Vrancea, din anul 2016, unde a dobândit o bogată experiență în domeniu, în special în atribuirea și implementarea contractelor de lucrări.

 

Mihaela-Alina NICOLAU

Mihaela-Alina NICOLAUExpert achiziții publice, cu o experiență de 15 ani în toate tipurile de activități relevante pentru domeniul achizițiilor. Asigură consultanță de specialitate autorităților contractante pentru necesități complexe în cadrul unor proiecte cu finanțare nerambursabilă (POR), respectiv operatorilor economici pentru implementarea proiectelor cu finanțare nerambursabilă (POCU).

Marius GĂITAN

Marius GĂITANPreședinte și Senior Project Manager al S.C. EUROPROIECT ESTATE®SRL, companie specializată, în Dezvoltare Organizatională, Training Tehnic și de formare în Management de Proiect, experienta de peste 35 ani (proiectare tehnică, execuție, expertiză tehnică și judiciară, management și management de proiect in construcții). Certificat  PMP® – Project Management Professional si PMI-PBA – Professional in Business Analysis - de catre Project Management Institute PMI® – USA,  este Membru al PMI® – USA și Trainer Certificat pentru cursuri de Management de Proiect.

ACHIZITII PUBLICE - Idei noi, practici vechi

Eveniment Online

 

Av. Constantin Costache: “Achizitiile publice reprezinta o problema complexa (la nivelul tuturor tarilor membre ale Uniunii Europene), acestea fiind parte din contributiile esentiale, la nivel national, de punere in aplicare a principiului privind libera circulatie a produselor, serviciilor si lucrarilor, ce sta la baza Tratatelor privind functionarea Uniunii Europene.

Pachetul legislativ” in domeniul achizitiilor publice nu asigura, direct, solutii practice pentru orice problema ce ar putea interveni in procesul de achizitie publica, ceea ce face ca acesta sa nu decurga mereu cursiv; unele reglementari (in special, cele de nivel secundar sau tertiar) fiind adevarate praguri pentru derularea procesului in spiritul reglementarii europene (si nationale).

 

Aparitia unei astfel de lucrari, ce reuneste intre copertile sale mai multe studii, aplecate asupra unor aspecte practice, de interes major in materia achizitiilor publice, apare ca o initiativa salutara.

Speakerii, autori ai acestei lucrari, au abordat teme ce se refera la toate etapele procesului de achizitie publica, de la aspecte legate de eligibilitate pana la modificarea contractului de achizitie publica, practicienii putand gasi aici solutii pentru problemele pe care le intalnesc, solutii pertinent argumentate juridic, cu referire atat la legislatia specifica achizitiilor publice, cat si la alte acte normative cu incidenta in domeniu.

Pentru a viciona acest eveniment online gratuit ... Click AICI

Persoanele care vor dori sa achizitioneze aceasta carte se pot adresa direct catre EDITURA UNIVERSITARA :

 

https://www.librariaonline.ro/drept/diverse/diverse/achizitii_publice-dobrota_ecaterina_milica-universitara-p10161281

 

PLANUL CORECT VĂ POATE FURNIZA VALOAREA REALĂ

Furnizam servicii de business și de Management de Proiect cu experți consacrati
Managementul de Proiect este domeniul cheie prin care astazi, in intreaga lume, se desfasoara activitatile politice, economice, sociale si culturale.

project management | echipa de management de proiect | project management team

Dezvoltare Echipa Management de Proiect

Formarea si dezvoltarea echipei de project management este o provocare?

Afla detalii
planificare proiect

Analiza si Planificare Proiecte

Analiza si planificarea structurata a proiectului reprezinta o provocare ?

Afla detalii
controlul proiectului | monitorizarea proiectului

Monitorizare si Control Proiecte

Monitorizarea si controlul proiectului va dau batai de cap si nu stiti cum sa le abordati ?

Afla detalii

Managementul de Proiect
vă ajută să economisiți
timp și bani

Ne ajutăm clienții să-și îmbunătățească performanțele și să-și realizeze cele mai importante obiective de business

Planificarea si programarea proiectelor de constructii sunt factori importanti de succes si de aceea echipa EUROPROIECT ESTATE® le acorda o mare importanta.

Afla detaliiMai multe

Suntem mereu cu un pas mai înainte
Soluții profesionale pentru afacerea ta

0

happy customers

0

Projects

0

Member

0

Award Win

Europroiect Estate CURSURI

oferim o gamă completă de servicii de consultanță si training în management si in management de proiect, management de portofoliu si management de program in construcții

Ce spun Clientii Nostri?