Servicii Project Management

dezvoltare organizationala

Dezvoltare Organizationala

     Dezvoltarea Organizaționala este un efort planificat la nivel organizațional ce pornește din partea superioara  a ierarhiei organizaționale pentru a spori eficacitatea organizației prin intervenții planificate în procesele organizaționale, folosind cunoașterea științelor comportamentale. Dezvoltarea organizațională este un răspuns la schimbare, o strategie educațională complexă, menită să modifice normele, valorile, atitudinile și structura organizației, astfel încât să se adapteze mai ușor la noile tehnologii, la noile provocări ale pieței în ceea ce privește ritmul uimitor de astăzi la care are loc schimbarea.

     Dezvoltarea organizațională (OD) este procesul de a furniza suport organizațiilor in vederea îmbunătățirii prin schimbarea politicilor, a puterii, a conducerii, a controlului sau a reproiectării locurilor de muncă. Aceasta implica anumite actiuni de schimbare pentru climatul organizațional, cultura organizațională și strategia organizațională, acestea fiind cele trei secțiuni principale ale teoriei dezvoltării organizaționale. Principalul obiectiv al OD este îmbunătățirea eficienței și eficienței în cadrul organizației.

     Dezvoltarea Organizaționala este un set de teorii, valori, strategii și tehnici bazate pe științe sociale și comportamentale care sunt făcute pentru a implementa o schimbare planificată a cadrului activității organizaționale, în vederea îmbunătățirii dezvoltării individuale și a creșterii performanței organizației prin modificarea comportamentul membrilor săi la locul de muncă.

     Climatul organizațional, cultura organizațională și strategia organizațională sunt cele trei secțiuni principale ale teoriei dezvoltării organizaționale. Dezvoltarea organizațională este un proces continuu bazat pe gestionarea schimbărilor viitoare bazate pe diagnostic, planificare și evaluare. Schimbarea dezvoltării organizaționale afecteaza climatul global, cultura și strategiile de afaceri ale companiei.

Climatul organizațional
     Climatul organizațional are un impact major asupra procesului de dezvoltare organizațională. Climatul organizațional se referă la starea generală a companiei datorită atitudinilor și credințelor angajaților. Starea de spirit sau personalitatea companiei pot afecta drastic satisfacția angajaților, motivația și productivitatea. Elementele climatului organizațional care pot fi cultivate și schimbate, dacă este necesar, sunt rolurile de conducere, rezolvarea conflictelor etc.

Cultura organizationala
     A doua idee importanta a dezvoltării organizaționale are de a face cu cultura organizațională, care se ocupă de normele, valorile și comportamentele angajaților. Cultura Organizaționala poate fi de diferite tipuri :

•    culturi care sunt orientate către familie și catre susținere,
•    culturi cu grad ridicat de risc  si antreprenoriale
•    culturi competitive.

     Anumite tipuri de culturi funcționează cel mai bine pentru anumite organizații. Uneori culturile trebuie îmbunătățite sau schimbate.

Strategii organizaționale
     Ultima piesă de dezvoltare organizațională se ocupă de strategiile organizaționale. Aceste strategii sunt nucleul procesului de dezvoltare deoarece acestea ajută companiile să promoveze schimbarea. Diagnosticul, planificarea acțiunilor, intervenția și evaluarea sunt cei patru pași în promovarea schimbării.


Managementul Schimbarilor Organizationale
     Managementul schimbarilor in cadrul unei organizatii este un subiect deosebit de complex, deoarece schimbarea este abordata atat la nivel structural cat si strategic. Conceptul general al "schimbării" este definit ca fiind "o stare nouă a lucrurilor, diferită de starea veche a lucrurilor".  Denumirea în sine - "schimbarea organizațională"  explică deja că este vorba despre o schimbare a activităților organizaționale, fara sa spuna prea multe despre tipul de activități care sunt supuse schimbării. Comparand schimbarea operaționala cu schimbarea organizațională, observam că prima se referă exclusiv la indivizi, cu rolurile și valorile lor, în timp ce acesta din urmă acoperă un domeniu mult mai mare, adică toate procesele operaționale - de servire clienților, producției, logisticii ...etc. În afară de acestea, schimbările organizaționale acoperă de asemenea schimbările care apar în procesele de lucru și în subsistemele lor.


EUROPROIECT ESTATE® asigura servicii profesionale pentru Dezvoltare Organizationala prin utilizarea tehnicilor si Instrumentelor de Analiza de Business, alaturi de alte abordari care sa asigure succesul implementarii.

 

 

PLANUL CORECT VĂ POATE FURNIZA VALOAREA REALĂ

Furnizam servicii de business și de Management de Proiect cu experți consacrati

project management | echipa de management de proiect | project management team

Dezvoltare Echipa Management de Proiect

Formarea si dezvoltarea echipei de project management este o provocare?

Afla detalii
planificare proiect

Analiza si Planificare Proiecte

Analiza si planificarea structurata a proiectului reprezinta o provocare ?

Afla detalii
controlul proiectului | monitorizarea proiectului

Monitorizare si Control Proiecte

Monitorizarea si controlul proiectului va dau batai de cap si nu stiti cum sa le abordati ?

Afla detalii

Managementul de Proiect
vă ajută să economisiți
timp și bani

Ne ajutăm clienții să-și îmbunătățească performanțele și să-și realizeze cele mai importante obiective de business

Planificarea si programarea proiectelor de constructii sunt factori importanti de succes si de aceea echipa EUROPROIECT ESTATE® le acorda o mare importanta.

Afla detaliiMai multe

Europroiect Estate Servicii

Oferim o gamă completă de servicii de consultanță si training în management si in management de proiect in construcții
Managementul de proiect continuă să crească în fiecare zi datorită încrederii.

PM Constructii

Management de Proiect in Constructii

Real Estate

Management de Proiect aplicat in Constructii Rezidentiale

OPM - Implementare

Implementare Management de Proiect in Organizatii (OPM)

Project Management Office - PMO

Infiintare & Dezvoltare PMO

Testare Personal

Testare manageri de proiect din organizatie

SEAP / SICAP

Suport pentru participare la licitatii publice (ofertare)

Suntem mereu cu un pas mai înainte
Soluții profesionale pentru afacerea ta

0

happy customers

0

Projects

0

Member

0

Award Win

Request A Call Back.

Aveți probleme cu gestionarea proiectelor?
Oferim cele mai bune servicii de consultanță.
Așteptăm cu nerăbdare să ne cunoastem și să vă ajutăm !

Ai Nevoie De Ajutor?

Pachete Cursuri si Servicii

Cursuri si servicii de 5* furnizate cu profesionalism si personal autorizat pentru clientii nostri.

Project Management

*****

  • Basic & Fundamental
  • Planificare
  • Executie
  • Monitorizare & Control
Acceseaza chiar ACUM

Microsoft Project

*****

  • Programare activitati
  • Gantt Chart
  • Resurse
  • Rapoarte
Acceseaza chiar ACUM

Business Analysis

*****

  • Definire si Aliniere
  • Initiere & Planificare
  • Executie
  • Monitorizare & Lansare
Acceseaza chiar ACUM

Servicii

*****

  • Project Management
  • Implementare OPM
  • Dezvoltare PMO
  • Testare personal
Acceseaza chiar ACUM

Ce spun Clientii Nostri?

Articole Project Management

Avand o experienta de peste 25 de ani ajutam afacerile prin furnizarea unor solutii complete.
Putem dezvolta si implementa soluții inovatoare de management pentru a îmbunătăți și creste beneficiile companiei Dvs.